• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Garantie en klachten

Garantie

Onze garantie is conform de wet en de algemene voorwaarden van Stichting WebwinkelKeur vastgesteld. Bij de algemene voorwaarden kunt u deze lezen.


Heeft u een klacht?

Mail ons gerust naar: klantenservice@ikdoeboodsgappen.nl. Plaats in deze e-mail duidelijke foto's, de omschrijving van de klacht en het ordernummer. Zo kunnen wij uw klacht sneller behandelen. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen. Mochten wij aan de hand van de foto’s er niet uitkomen dan zullen wij u vragen het product naar ons op te sturen.

Wilt u liever één van onze medewerkers spreken, dan kunt u ons bereiken op telefoonnummer: (0320) 20 20 29.

 

Daarnaast raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.