• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Vraag en antwoord

Wat zijn de kosten van thuisbezorgen?

Onze bezorgkosten zijn slechts €3,95 bij een order vanaf €25. Bestelt u meer dan €50, dan bezorgen wij uw boodschappen helemaal GRATIS!

 

Wat voor soort producten heeft ikdoeboodsgappen.nl?

Wij hebben voor ieder wat wils. Zo kunt u bij ons uw dagelijkse boodschappen bestellen, maar ook de producten die u bij een speciaalzaak moet gaan halen. Wij verkopen verschillende producten vanuit de hele wereld. Wij hebben producten uit bijna alle keukens! Zo kunt u gemakkelijk en voordelig online al uw boodschappen bestellen zonder langs veel verschillende winkels te gaan.

 

Waar haalt ikdoeboodsgappen.nl haar producten vandaan?

Wij halen onze producten van bekende leveranciers binnen Nederland. In de categorie PARTNERS op onze webshop kunt u zien waar wij onze producten zoals vlees, brood en andere levensmiddelen vandaan halen.

 

Hoe kan ik mijn boodschappen betalen?

U kunt uw bestelling veilig en gemakkelijk via iDEAL betalen tijdens het bestellen. Ook hebben wij de mogelijkheid om te betalen wanneer uw boodschappen worden geleverd. U heeft de keus om te pinnen of contant GEPAST te betalen. Dit kunt u tijdens het bestelproces aangeven.

 

Zijn mijn gegevens op ikdoeboodsgappen.nl veilig?

Wij respecteren de privacy en persoonlijke gegevens van onze klanten. Wij gebruiken ssl beveiliging op onze webshop.

 

Is pinnen bij ikdoeboodsgappen.nl gratis?

Ja, pinnen bij ikdoeboodsgappen.nl is altijd veilig en gratis!

 

Hoe worden mijn boodschappen ingepakt en bezorgd?

Uw boodschappen worden altijd hygiënisch verpakt in plastic tasjes/bakjes en daarna in klapkratten gezet. Bij het bezorgen leggen wij de boodschappentassen in de keuken en nemen wij meteen de klapkratten mee. Zo hoeft u dus geen statiegeld te betalen en ook geen ruimte vrij te maken voor het opbergen van de klapkratten.

 

Hoe blijven mijn artikelen vers en gekoeld?

Alle verse producten die gekoeld moeten worden vervoeren wij in EPP-koelboxen en worden gekoeld met koelelementen. Diepvries producten worden gekoeld door middel van ijselementen.

 

Op welke tijdstippen wordt er bezorgd?

Ikdoeboodsgappen.nl bezorgt op zaterdag tussen 10:00 uur en 16:00 uur. Het kiezen van het tijdstip doet u tijdens het bestellen en binnen de aangegeven tijdvakken. Wij brengen op de afgesproken tijden uw boodschappen tot in de keuken. Op de dag van bezorging ontvangt u een sms van de bezorger met een tijdvak van 1 uur. Zo hoeft u niet onnodig langer te wachten op uw boodschappen!

 

Wat als een product niet op voorraad is?

Wij doen ons uiterste best om de bestelling compleet te maken. Mocht er een artikel ontbreken, dan brengen wij deze niet in rekening. Daarnaast nemen wij contact op om een soortgelijk product te bespreken als u dat wenst.

 

Wat als ik toch niet thuis ben voor mijn bestelling?

Onze bezorger stuurt u ±60 minuten voor het afleveren een sms-bericht. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn om de bestelling aan te nemen, dan vragen wij u dit van tevoren alvast kenbaar te maken bij onze klantenservice: klantenservice@ikdoeboodsgappen.nl.

 

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een geleverd product?

Bent u niet tevreden met het geleverde product, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@ikdoeboodsgappen.nl wij zoeken samen naar een passende oplossing.

 

Wat als de bezorger niet op tijd bezorgt?

Als onze bezorger onverhoopt de afgesproken tijd niet haalt, zullen wij u telefonisch op de hoogte stellen. Als dit een probleem oplevert, zullen wij samen naar een passende oplossing zoeken.

 

Kan ik artikelen ruilen of terugbrengen?

U kunt uw artikelen binnen 14 dagen ruilen of terugbrengen. De artikelen met een beperkte houdbaarheidsdatum zijn hiervan uitgesloten. Voor het retourneren van uw product kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken samen naar een passende oplossing.

 

Ik mis een product in uw assortiment, wat moet ik doen?

Indien u een product of een reeks producten mist in ons assortiment kunt u dit doorgeven via het klantservice contact-formulier. Wij zullen gaan zoeken naar mogelijkheden voor uw gewilde product(en).

 

Hebben jullie ook bio+ en/of lactose vrije producten?

Wij hebben diverse artikelen in ons assortiment. Bent u opzoek naar een specifiek product of merk, stuur ons dan een e-mail naar klantenservice@ikdoeboodsgappen.nl om samen naar mogelijkheden te kijken.

 

In welke regio's bezorgt ikdoeboodsgappen.nl?

Op dit moment bezorgen wij in Amsterdam, Amstelveen, Almere en Lelystad. Wilt u dat wij ook in uw regio komen bezorgen? Laat het ons dan weten via onze klantenservice, mail naar: klantenservice@ikdoeboodsgappen.nl. Wie weet komen wij snel ook bij u langs!

 

Heeft u een klacht?

Mail ons gerust naar: klantenservice@ikdoeboodsgappen.nl. 

Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: klantenservice@ikdoeboodsgappen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice!